Prison Break

Kom nyss hem, har varit på Storheden med Ylva och David. Haha, dom shoppade på. Själv så har man bara köpt julklappar till Ylva, ingen annan. Men det var nog lika, har inga pengar, haha.
Igår solade jag och Ylva efter träningen, sen kom mamma och hämtade mig så for vi på Frasses och käka flotti mat. Fan va gott det var! Sen så åkte vi till Storheden och kollade på julklappar osv. Sen kom Ylva hit och vi kollade på Prison Break med min syster.
Nu ska jag kolla mer Prison Break, vi hann bara se till avsnitt 10 igår. Har 5 kvar att se, men de hinner jag se idag. Tänkte därimot också se på Harry Potter som går på tv, men då får jag ta en paus från PB.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0