Minnesstund

Julafton var helt okej, god mat och mycke fina presenter. Det jag fick då var en digitalkamera, pengar, locktång, pussel (elvis), Björn Gustafssons filmen, smink, parfym, kläder, haha. Jag kommer inte ihåg nåmer, men det var säkert nå mer. Men det har varit en bra jul och jag kan inte fatta att det redan är över. Nästa stopp är Nyår!
Imorgon blir det att gå på stan och shoppa. Det ska bli nice, sen ska man nog gå förbi tågräsen och tända ljus för Denise.

Idag så for jag, Malin, Ylva och Alex på Denise minnesstund. Det var helt hemskt, jag är fortfranade i chock och kan inte fatta att det är sant. Det känns helt overkligt, inte för att vi har umgåts nå på senaste men det tar ju ändå. Vi har ju faktiskt varit kompisar en gång i tiden. Men det var kult att det kom så mycket folk, det visar ju bara hur bra människa hon var och hur många vänner hon hade som bryr sig. Jag kännde att jag verkligen ville fara dit, ville säga hejdå!
Men det som har hänt nu med Denise ger mig en tankse ställare, vem som hällst kan ju dö. När som hällst och det gör mig rädd, förlora vänskapen och aldrig kunna bli vänner igen. Ha mer minnen tillsammans eller att aldrig hinna säga att man älskar någon och är tacksam för det man fick ha tillsammans. Det skrämmig mig, jag vet inte när jag kommer att fatta att det som har hänt är sant.


Kommentarer
lina

Minnessstunden var svår men bara tt vi och många andra kom gjorde henne säkert glad.. jag fick mig också en tanke ställare och nu vet jag att jag ska ta kontakt med alla min vänner och alla min gamla vänner och inte lämna dom inte glida ifrån jag ska alltid finnas för dem för sån var denisé och jag ska göra allt för att göra henne glad <3

2008-12-25 @ 18:12:53
URL: http://lajnissvarld.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0