Shoppade

Kom nyss hem och jag är äckligt mätt. Min morbror och hans fru bjöd oss på Mamma Mia, gott det var. Då blev det att käka kyckling med currysås, det var inte illa. Haha, det är lite annat om man gemför med julmaten om man säger så haha.
Igår var det att shoppa på stan, köpte en stickad kofta, jeans, underkläder, hårspray, lös ögonfrasar, en tröja och en väska. Så nu har man lite nytt, har inte så mycke pengar kvar men. Får ju ändå studiebidraget snart så, det gör inget. Vi träffade Carro och Alle sen, så for vi till Denise olycksplats och tände varsitt ljus. Det är så hemskt, jag har fortfranade inte fattat att hon inte finns här bland oss nå mer. Att man aldrig mer kommer att träffa henne, eller att börja umgås med henne igen. Det känns inge vidare, men jag kan inte sluta tänka på det. Fast jag försöker men de går inte. Men jag hoppas hon har det bra vart hon än är.
Sen så gick vi hem till Ylva och käka och sen blev det hem till mig och se på Körslaget och sen slog på vi Harry Potter, haha. Vi måste ju hinna se alla innan den sista kommer på bip, för då blir det att se den.
Ikväll har jag ingen aning om vad som händer och sker, men det lär jag ju märka sen.


Farfar, Farbror och Farmor på julafton.

Mamma på julafton

Malin på julafton

Jag och Lisa :)

Vila i frid Densie!

Ylva på olyckplatsen


Kommentarer
lina

En sak som jag inte fatta vars var ni? Min olycksplats såg inte ut så där =P

2008-12-27 @ 13:56:40
URL: http://lajnissvarld.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0