Inte min dag idag

Jag är så less på skolan, jag är så less på alla läxor. Jag är liksom less på allt, jag orkar inte med det här. Jag vill bara kunna ta de lugnt varje dag, eller iallafall bara ett tag. Men det kommer ju ett lov och det är mindre än två veckor dit, men ändå. För mig känns det som att det är en evighet dit + att jag har så mycket att göra i skolan och jag kommer aldrig bli klar med det.
Åååhh.. Och imorgon så går man till kl 5. Jag känner att det här är inte min dag idag, kom till skolan kl 10. Men då hade man inte ens första lektionen utan då hade man hål till 12.05, sen fick man fet dissen av läraren till Nyheterna. Så då blev inte de av heller, sen så hade man jävulslektionen.
Jag går nog och lägger mig.....


Kommentarer
Malin

Hoppas att han inte kommer på sen att han glömde bort nyheterna bara :P

2008-12-10 @ 17:38:49
URL: http://nolida.bloggagratis.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0