Grattis till Kevin!

Ikväll har jag då sett på Idol med Ida, det var spännande fast jag redan visste vem som skulle vinna. Haha, men det var trevligt sådär med lite karra.
Sen kom Softie hit och vi for till Kalle och var med Frank, lyssnade på musik och tog de lugnt. Nu sitter jag här och är svin trött men ville bara skriva grattis till Kevin!
Helt underbart, han är en värdig vinnare alltså. Helt underbar röst, grattis, grattis, grattis!
Kevin kommer ju att komma till Sopping + två andra från Idol den 29 December, då kommer jag stå där längst fram (för hoppningsvis) så jag hoppas att han tar med sig några bra, vill hällst att han ska ta med sig Lars, Robin B eller Johan. Det hade var helt underbart!
Men nu ska jag slå på en film och somna, god natt!




Tycke ni att det var rätt som vann?


Kommentarer
Malin

Av Alice och Kevin så tyckte jag helt klart att det var rätt som vann! Fast jag hade helst sett att Anna eller Lars vann..



Fin blogg :)

2008-12-14 @ 19:16:37
URL: http://kamelgaffel.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0