God natt!

Nu har jag hittat nyheter och skrivit upp dom, skönt. Sen så har jag gjort hälften av alla uppgifter i PM, sen fattar jag ingenting av dom uppgifterna som jag har kvar att göra i NK. Men min syster är ju allmänbildad så jag ska få hjälp av henne när hon kommer hem. Eller så skiter jag i det och gör klart det imorgon, för nu blev jag jävligt trött. Man har ju lite sovmorgon imorgon, fan va härligt!
Nu är jag så äcklig less på skola, jag vill bara göra klart alla uppgifter och sedan bara få ledig från skolan så jag kan få ta de lungt och andas och tänka på nå annat än skolan för engångskull. Det låter helt underbart för mig del, men nu ser jag typ dubbelt. God natt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0