Jag har faktiskt ingen aning.

Skolan började i måndagas, men vi har dock inte haft några lektioner. Det känns inte så värt då och fara till skolan för en timme typ.
I går tog vi bara närvaro och fyllde i en blankät sen fick vi gå, idag så gjorde vi några aktiviteter och sen slutade vi. Imorgon ska vi bara få veta information och få schemat sen så börjar vanliga lektioner på torsdag. I går så var jag, Mamma, Jack och Marcus på bio och såg Get Smart. Haha, fan va bra film alltså. Skrattade igenom hela filmen, se den. Det var en av dom bästa filmerna jag har sett.
Imorgon så får jag min lön (ganska så efter längtad) så då blir de att shoppa och klippa sig. Det var som mer än ett år sedan sist så jag tror att de är dags att klippa sig. Men de ska bli kult att bli lite fräch, med nya kläder och ny klippt hår. Funderar på att färga håret brunt med ljusa slingor? Eller kanske till och med rött hår, jag har faktiskt ingen aning. Men är så grymt trött på att vara blond så de är inte sant. Men jag lär ju märka vad som händer och sker.
Jag funderar på om jag ska börja dansa street, då får man röra på sig och jag tycker att de är roligt att dansa. Som det ser ut nu så lutar de åt de hållet. Så de blir nog att börja.
Men de är inte min dag idag känner jag. Är surig och irriterad, har ingen aning om varför. Är bara de, var de igår kväll också, men hoppas att när jag vaknar imorgon att jag är på bra humör. Klart jag kommer att vara de då har jag ju fått pengar! Haha, men nu ska jag prata med mamma och sedan glo TV tills jag blir trött och måste sova. Haha, god kväll!


Har tänkt mig den här färgen med ljuga slingor.



Funderar faktiskt på lugg också.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0