Snap, snap, snap your fingers for me

Panic at the disco - Only Difference Between Martyrdom And Suicide Is Press Coverage

Sit tight, I'm gonna need you to keep time
Come on just snap, snap, snap your fingers for me
Good, good now we're making some progress
Come on just tap, tap, tap your toes to the beat
And I believe this may call for a proper introduction, and well
Don't you see, I'm the narrator, and this is just the prologue?

Osv. osv. osv. En helt underbar låt de där. Ska snart gå ut och röka och cykla till jobbet. Fan orkar egentligen inte, men de är ju bara 3 dagars jobb kvar, det är ju ingenting. Haha, fan va tiden går fort! Vill att dom ska börja tapetsera i mitt rum, det har snart gått 3 veckor och ingenting har hänt ;/ Irriterande att de ska ta sånn tid, vill sova i mitt eget rum. Så vill jag inreda, de är så roligt! Men de lär ju dröja tills jag får göra det också.
Idag så händer de typ ingenting som vanligt, blir väl att bara sitta och vänta tills man kan gå och lägga sig. Och se på tv så klart. Men inte så speciellt road. Men idag så får jag iaf tillbacka min älskade telefon som jag har saknat i några veckor nu. Fan va glad jag blir, men fan om den börjar fucka igen.... Men nu ska jag cykla till jobbet, börjar på typ 10. God dagens!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0