När jag är 47

Nu sitter jag och lyssnar på musik och försöker bli på party humör. Väntar på att Ylva och Alex ska komma hit och sen att Mikaela och Fredde ska komma så vi kan fara till Pite. Sen blir de väl att snurra där ett tag?
Har inte orkat skriva nå blogg, har inte haft lust. Men idag så har jag typ inte gjort någonting, Sophie kom iaf förbi på en kopp Kaffe och så gick vi ut med hundarna åså. Sen kollade vi i hennes tidning, att jorden kommer att gå under om 30 år om inte möljön ändras. Jag blir helt orolig, jag vill inte dö när jag är 47, då har jag nästan bara left halva mitt liv. Hemskt, hoppas att de ändras och att jag slipper dö när jag är 47. Men orkar inte tänka på de nu, haha.
Igår så var jag, Ylva, Anna-Lena och Mamma på IKEA och så for vi över till Finland. Så nu blir de inge mer IKEA för mig på ett jävla bra tag alltså. Haha, men de var trevligt. Och sen så umgicks jag med Ylva på kvällen vi for och träffade hennes mamma och sedan så for vi till Lisa och var med henne ett tag. Men nu tänkte jag leta upp en låt som jag hörde idag, haha. God kväll alla glada :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0