Celebrate and dance for free

Ny duschad och sitter och lyssnar på högsta volym?! Tydligen, men så går det men en högtalare som fungerar + spräng och trasig bas. Datan är också trasig, mobilen. Allt elektroniskt, tvn likaså. Kanske dags att det kommer en födelsedag snart? Som vanligt mycket man vill ha, men sådant får man leva med när man har spenderat alla sina spar pengar, det måste vara ett av dom dumaste sakerna jag har gjort.
Men snart ska jag ut och ta min sista kvälls smoke och sedan se en av mina favorit filmer som går på tv ikväll, Crank!! Galet jävla bra film alltså.
Mycke att ta tag i nu alltså, mycket att göra på allt för liten tid. som vanligt, det kommer gå käpprätt åt helvete!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0