Traumatisk middag

Hade nyss en traumatisk middag.. Vi skulle äta potatis och kötfärsbiffar...
Jack frågar vad det är i maten? det är säkert nå nyttigt!! Mamma och pappa säger gissa. Medans så börjar jag ispektera min mat i minsta detalj och ser nåt grönt och alla skrattar. Jag och Jack tänker inte så mkt mer på det..
Både jag och Jack tycker att det smakar konstigt, så efter ett tag skriker han rätt ut:
Jag vet vad det är!!!!!!! Det är ju oliver!!!!!!!!!
Mamma och pappa håller på att dö av skratt medans jag och jack börjar rensa våran mat från dom små hackade oliverna som hon hade hakkat så små bitar som möjligt för att vi inte ska se (hon gör alltid så)...
Sen vräker hon ur sig "Inte sa du nå igår, det var oliver på pizzan"...
Hahahha, det var min traumatiska middag..

Inte nog med det har jag fått tid för min tatuering, 6/11!!!!! längtar...
Nu ska jag röka och sen duscha och sedan krympa ner i soffan och mysa till Idol, sen blir det sängen för min del. GOD KVÄLL!!!


Alanya 2009


Kommentarer
mah

sad4u

2009-09-16 @ 19:17:04
Fia/Gävle

Vart och vad ska du tatuera?

2009-09-21 @ 11:23:14
URL: http://zophiaa.blogg.se/
Sanna

En spidel på vaden ska det bli :)

2009-09-21 @ 11:42:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0