Tur att jag

Kom nyss hem, jag har varit på Coop och köpt hårfärg, så när Ida kommer sen så blir det slingor. Så jag hoppas att det blir nice, men jag lär ju märka när jag ser resultatet. Men det var jävligt dyrt, 150 kr för att göra slingor. Det är nästan hemskt, tur att jag färgar mitt hår så pass sällan.
Idag så har jag bara haft två lektioner, men jag har ändå gått till 5. Så jag har haft ett jävla hål under dagen eftersom att jag bara hade första och sista lektionen. Men vi gjorde iallfall pizza på varmkök, så då fick man sig middag så det var ju ett plus.
Senare när Ida kommer så ska vi plugga, vi har prov i samhälls och det är ett stort och svårt prov....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0