Misslyckad

Idag hade jag mitt samhällsprov, jag kan bara säga en sak om det. Det gick åt helvete!
Men ikväll så ska jag plugga till idrotts provet och sen behvöer jag inte plugga nåmer den här veckan och det känns skönt att få slippa det.
Men nu ska jag ligga på soffan och glo tv och kanske sova en stud för det förtjänar jag faktiskt efter den här jobbiga och långa skolveckan.
Igår hade jag en misslyckad färging.. Eller kanske inte misslyckad precis men de syns inte helt enkelt. Jag hade planer på att göra slingor, och när Ida ska börja färga mitt hår inser vi att jag hade köpt färg inte blekning.. Så vi hade en blekning och färg, haha. Men jag förstår inte, varför blev det inte blekt med blekningen?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0