Virus

Nu sitter jag här och ska ladda ner msn igen, jag fick nå äckligt jävla virus igår... Irriterande som fan, men jag hoppas bara att inte hela min dator går sönder... För då blir jag riktigt arg, för säkerhetsskull så ska jag stoppa alla mina bilder på en skiva...
Så om det skickas nå på msn, klicka inte.. Måste bara varna, det KAN finnas någon jag har på msn som läser detta...

Men iallfall så var Ida, Amanda och Johanna här igår. Vi såg på tv och snacka skit och färgade Johannas hår. Sen så var de The hills have eyes på tv, då sov Ida och Amanda här för dom vågade inte gå hem sen efter filmen. Haha, så snacka om att det var en bastu i morse när vi vaknade. Inte så mysigt, ikväll har jag dock ingen aning om vad som händer, ska nog umgås med Softie. Hoppas bara att hon är friskare dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0