Springer iväg

Jag är trött och jag har ont i fötterna, som efter alla andra dagar jag har varit och jobbat. Men ska snart bara lägga mig på soffan och glo på tv och hoppas att jag inte somnar. Det har varit lungt på praktiken, men det var iallfall inte tråkigt. Men tiden bara springer iväg när man jobbar, inte nog med det så har man ju redan gjort bort en vecka imorgon. Snart är jag 35 och sitter med skrikande barn och undrar: Hur fan hamnade jag här?

Det är en bra dag, jag är på bra humör. Vill vara ute i solen, men det finns ingenstans att sitta. Det är ju så typsikt! Men jag har planer på att plugga teori (vi ser ju hur det går med den saken), det jag säger om det är bara; HAHA!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0