Schizofren

Nu är jag helt slut igen, ska snart bänka mig framför tv och läsa ut min bok. Inte många kapitel kvar, kan knappt hålla mig från att läsa.
Har ju varit på praktiken och det börjar faktiskt bli roligt att vara där, men det sliter på kroppen. Men det är ju bra att man rör på sig hela tiden. För som det ser ut nu så kommer det bli max mat varje dag, haha.
Blev inge körskola idag, läraren var sjuk. Men det var bara skönt, för om de hade varit så hade jag inte varit hemma nu. Och då hade jag verkligen varit död när jag kom hem.


Jag tror att jag har blivit schizofren...
Ida: Vi går och kollar vart "mannen med blöjorna är" (lät nöjd för hennes kreativitet)
Jag: Vadå? Så är det hans nya nickname eller? (lät jag helt sur)
Ida: Vadå? Blev du sur nu eller?
Jag tänkte till ett tag.
Jag: Va? nej.
Båda: HAHAHHAHAHAHAHHAA


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0