Plugga teori

Nu sitter jag och äter min middag, hårdbrö mackor. Får självklart inte glömma min goda mjölk, och ska snart göra lite uppgifter i teoriboken. Det känns värt att plugga till de eftersom att jag belönas med ett körkort. Men det kommer nog gå bra får jag hoppas. Det är 4 teorilektioner kvar, sen blir det att ta körlektioner och förhoppningsvis körkort till sommarn.

Det hände en skämmig sak för mig idag på Stinas när jag skulle köpa en macka. Jag skulle betala med kortet för att jag inte hade nog med pengar i plånboken. Sen efter att hon i kassan hade dragit mitt kort och jag skulle trycka in min kod, så glömde jag bort den. Jag fick hjänsläpp, jag fick panik och försökte verkligen komma på vad koden var. Men som tur var så hade dom andra pengar. Men jag har ännu inte kommit på vad min kod är! Hur kan jag glömma bort nå så viktigt?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0