Planerat

Det blev inte att ligga och glo på film igår som vi hade planerat, det blev att fara till Hertsön istället med Softie och Ellen. Vi var hos några jag inte kan namn på? Jag har ingen aning om vem någon var typ, men iallfall. Så for vi till en och sjöng Singstar och hade allmänt trevligt och då kommer Ellen och viskar att jag och Softie inte får vara där för EN person. Hahaha, jag kunde inte mer än att skratta och gå därifrån. Men pga. att jag och Softie inte fick vara där så drog alla förutom han som bodde där och personen som ville att vi skulle gå. Du fick tillbaka!
Om det går som planerat så blir det att festa ikväll, men man vet ju aldrig vad för hinder man kan träffas på under dagen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0