Peace & Love

Nu är jag uttråkad (därför det blir så mycke uppdateringar) och lyssnar på en massa underbara skivor som jag nyss har tankat ner. Och jag börjar tvivla på att man kommer hinna gå nån promenad idag, får väl lyssna på min musik och sen läsa "Om jag kunde drömma".
Men jag har varit och snokat runt lite (som vanligt ) och sen insåg jag att jag vill fara till Peace & Love i Borlänge i sommar. Hur härligt hade inte det varit? Fara till ett ställe man aldrig har varit på i 6 dagar, party och en massa underbara artister och det bästa party sällskapet man kan ha med sig (mina älskade vänner såklart).
Det hade inte varit helt fel.



Kommentarer
Lisa

Fan vad skojjsigt :D

2009-03-09 @ 23:37:07
URL: http://lisacarinab.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0