Hej hej

Blev ingen lång vistelse hemma igår heller, efter att jag hade sett Mabbe coolboy på tv. Då ringde Softie mig och dom kom och hämtade mig så for jag hem till henne och sov. Men ikväll ska jag sova hemma, jag saknar mig säng. Det är snart en vecka sen jag sov i den.
Jag börjar dessutom få panik för att skolan börjar snart, och jag har en helvetes vecka framför mig. Massa prov och redovisningar, och jag har inte pluggat till något.
Jag får väl njuta av den sista tiden som är kvar, men jag vill hitta på nå roligt. Men jag är jävligt sugen på att ta en sista minuten till Turkiet för 1.300 kr. Men då har man ju inga pengar, så typsikt! Annars hade det blivit bye bye Lule, hej hej sommar och sol!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0