Behöver inte ens

Nu sitter jag och kollar efter kläder/skor osv. på internet. Men det gör mig bara galen för att det finns så mycke jag vill ha och inga pengar. Nästan så att jag vill slita av mig håret och gå ut och råna någon, haha. Men snart är det min födelsedag så då får jag väl en summa pengar, då blir det shopping!
Idag blev det inte träning pga. latet och orkade inte fara och träna själv. Så jag och Softie ska ut och gå ikväll istället och det lät mycke bättre.
Ida har också varit här och vi har suttit och drömt oss bort. Men det är väl sånt man får göra när man har förhoppningar och drömmar? Och jag behöver inte ens nämna att jag har varit i skolan, det hoppas jag att alla fattar.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0