VARNING!!!!!!!!!!

Jag är jävligt arg just nu (pappa tvingade mig att städa) och jag kan ju tala om för dig att det fick inte nå vidare. Bara för att han inte kunde vänta tills jag gick mina städryck, förstår egentligen inte ens varför jag måste ha städat. Vem går ner hit egentligen? INGEN...
Men iallfalll, det började bra tills saker for i golvet och gick sönder. Jag blev så arg så jag skrek, och jag lyckades tydligen över rösta min höga musik (?) så alla hörde.
Alla frågade vad jag höll på med, men jag blir arg när jag måste göra någonting som jag inte vill. KOM IHÅG DET!!!
Men jag får iallfall pengar för det, och det gör mig på lite bättre humör.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0