I tomato

Ikväll har jag varit med Madde och Softie, och jag kan ju tala om för er att det var jävligt skönt att få komma ut eftersom att jag satt hemma hela dagen framför data och det var inte det roligaste precis.
Men iallfall så for vi till Råne en sväng och jag fick träffa Josefin en snabbis, känner på mig att vi inte kommer ses så mycke i sommar... :(
Men sen så körde Madde åt nå random, men vi hade det mycke trevligt och sen dega vi hemma hos Softie...
Och nu ska jag sova för det är skit på tv och jag ska på stan imorgon med mamma och vad fan ska man göra på kvällen?



Kommentarer
ramdom

ja e random, gilar du meg?

2009-06-13 @ 19:15:01
hahe

quiet dude!

2009-06-15 @ 22:25:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0