FÖRBANNAD...

TYYYPSIKT!!! Det finns alltid någon som förstör när man är på sitt bästa humör.... Nu när jag ska fara och allt, men vill du veta en sak? JAG BRYR MIG FAKTISKT INTE!!
Det är ditt eget val, och du behöver fan inte ta allt så jävla personligt. FÖR DET ÄR DET INTE!!! Och sluta med ditt snack och försöka ge dåligt samvete, men vill du veta en till sak? DET FUNKAR INTE PÅ MIG!!!! Och ta ut all skit på en annan som inte förtjänar det, det är fan jävligt lågt. Jag tycker synd om dig!!!!! TA ÅT DIG.


Ida, Madde och Softie, kommer att sakna er brudar!!


Kommentarer
random guy

får jag följa? vi möts vid alalnapppala baren klockan 22:33 ;)

2009-06-24 @ 22:37:49
softie

Saknar dej redan Sandizz :p sörgåstårta 8/7. Ha det bäst där borta, love you <3 (Hoppas du hittar din Sandmaaaan där borta)

2009-06-24 @ 22:59:09
URL: http://softiie.blogg.se/
Anonym

Jag saknar dig bejbiiiii! hälsa turkarna från mig ;)

2009-07-03 @ 14:59:17
URL: http://iiidan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0