Vad händer med mig?

Efter en onödig dag i skolan, så blev det att gå på stan med Amanda och Ida och sen med Ylva och Softie. Fattar inte vad det är med mig? Jag av alla går på stan och jag köper saker av mina egna pengar. Haha, och jag gick på stan i flera timmar. Haha, det är nästan som ett skämt. Men det var trevligt, har nu lite nya saker. Det blev iallafall att köpa två tröjer, leggings, bälte och ett par öronhängen. Inte illa men nu känner jag mig fattig och det känns inge vidare.
Efter stan blev det att fara hem till Softie och käka Sushi, fan va gott det är. Måste be mamma köpa det någongång, men det lär dock bara vara jag och Malin som käkar då, haha.
Ikväll vet jag inte vad som händer, ta de lungt och glo film?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0