Ingenting som planerat

Jag har inte haft någon ork att skriva blogg, men får skriva nån rad.
Jag är fortfranade sjuk och det känns hemskt, kan endast andas genom munnen. Haha, sen är jag less på att vara hemma men det är försent att fara till hertsön nu.
Nyår blev inte som planerat men det slutade med att man var hemma och spelade Guitar Hero, men det var trevligt allafall. Men det kommer ju mer nyår, eller hur?
Så hela lovet jag som mest bara legat hemma och nu hoppas jag på att bli frisk.
Imorgon ska mamma på Ikea och jag har ingen aning om jag ska följa eller inte, då måste jag typ kliva upp kl 8 och då borde jag gå och lägga mig nu. Men det är väl ändå lika, finns ingenting att göra...

Nytt år, nya möjligheter.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0