Hatar när folk döper sin rubrik till vad det är för dag. Lame!

Nu sitter jag här och har nyss sett på Lets Dance, och i slutet fick man veta att Blondin Bella var en av dom som var dåligast. HA HA, säger jag. Alla som känner mig bra vet att jag hatar henne, haha. Hatar när folk går in på hennes blogg från min dator, haha.
Vi ska snart gå till bussen och fara hem till Softie och chilla. Jag är less på mitt rum, haha det är nästan så att jag börjar hata det. Jag är inte på mitt bästa humör idag, men det blir bättre tills imorgon hoppas jag! Men ha en bra kväll alla!!

I torsdags så började vi med våran egna hemsida (i skolan). Det ska bli jätte kult, jag har ingen aning om hur hemsidan kommer se ut men det kommer jag att lösa. Men jag ser verkligen framemot det, äntligen så gör vi nå kult i skolan. Jag får länka sidan sen när jag har börjat med den så alla får se min fina hemsida. Haha


Kommentarer
Frida

rätt åt henna :D haha hatar henne också:P

2009-01-10 @ 16:13:36
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
JnLmodels

Haha, det är rätt! Ut med blondinbella!!!



Vi har även ett förslag, prenumerar du på vår blogg på bloglovin, så prenumerar vi på din!

(Vår blogg handlar om modefotografering med massvis av yngre människor och "vanliga" människor som får agera modeller i en hel vecka!)

http://www.bloglovin.com/blogg/463434/photos-by-jnl



//jnlmodels

2009-01-10 @ 16:19:29
URL: http://jnlmodels.blogg.se/
Anonym

Åh kan du sluta skriva "kult". det finns inget som heter så, så sa man väl bara när man var barn? man skriver "roligt" istället.

2009-01-10 @ 22:56:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0