Frös till is

Det var då trevligt i Sävast, god mat och så blev det att bada i flera timmar. Haha, men sen blev dom less och vi var tvungna att kliva upp och fara hem igen. Men då hade våra skor blivit blöta och frysit till is under dom där timmarna vi bada så då fick man gå fram och tillbacka från bilen i sockar.
Sen så var vi med frank ådom ett tag, så det var en helt okej kväll. Mycke skratt om man säger så! Haha, idag har jag och Softie bokstavligen bara legat i sängen och sett på tv. Sen fick det bli Scarface en ny favvo film tror jag, en kultfilm. Den borde alla ha sett tycker man ju, så nu har jag äntligen sett den och den var as bra. Tror att det kommer bli min nya nötar film, den och green street huligans. Värda att se!
Nu blir det att gå och lägga sig i sängen och se på Scrubs och sedan blir det att sova och ännu en lång skolvecka.



Kommentarer
softie

Så det blev en favorit till och med ;)

2009-01-18 @ 23:17:46
URL: http://softiie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0