Dagens lisa:

Dagens humör: Glad
Dagens mående: Trött och sliten
Dagens borde: Städa och plugga
Dagens frisyr: Utsläppt och äckligt. Mitt hår har sitt eget liv
Dagens klädsel: Ett linne och jeans (ovanligt att jag har jeans)
Dagens planer: Se Scrubs och sova.
Dagens vill ha: Jag vill ha en bil
Dagens längtan: Tills jag fyller 18 (drygt 3 månader kvar)
Dagens fundering: Om hur jag ska klara av skolan
Dagens beroende: Av musik och cigaretter
Dagens tråkigaste: Att det var mycke folk på bussen imorse och skolan
Dagens tidning: Kuriren
Dagens låt: Volbeat - Still counting, Fall out boy - Tiffany blews


Kommentarer
Lisa

Du ska visst till skolan i morron, för vi ska fixa din matte nu. Du ska inte fortsätta att dra ut på den !!!!! :D

2009-01-22 @ 17:37:01
URL: http://lisacarinab.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0