Alla ♥-dag

Överskattat enligt mig, köpa presenter och vara gullig bara för att det är alla hjärtans dag? Ska det inte vara så hela tiden, att man köper presenter när man känner för det och är gullig varje dag? Tydligen inte, det finns en speciell dag för de och man måste känna tvång. Överskattat!
Har vaknat för inte så länge sen, ska snart fara och träna med Ylva och sen ikväll har jag ingen aning om vad som händer och sker.
Igår blev det iallfall att fara till Ida och vara med Ylva, Amanda och Johanna. Vi såg tv och sjöng singstar, så det blev en bra chill kväll.
Nu måste jag göra mig i ordning för att träna, bye!



Kommentarer
| malin |

svar: Tack så mycket :)

2009-02-15 @ 14:20:39
URL: http://malinsofiacalmebring.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0