Sol

Första april idag, och jag har inte lurat en jävel. Inte bara det, den nya lagen om att ladda ner och fildela på internet har ju blivit idag. Det känns tungt. Men en positiv sak är att det är fortfranade sol ute och klockan är snart 7, det känns underbart och det betyder att sommaren är påväg. Förhoppningsvis så försvinner snön inom kort, för det hade inte varit helt fel.
Efter praktiken sprang jag en sväng på stan med Ida och Amanda, vi köpte en present till Johanna. Och snart ska jag nog beställa en till Ida, jag hoppas att den kommer till fredag annars måste jag köpa nå på stan och det känns inte lika kult.
Inte nog med det så ska jag och Ida få göra nå annat än att packa upp varor imorgon! Jipppie, eller vi ska göra några  skyltar. Men det kommer ju vara ett tidsfördriv ett tag iallfall.
Jag är så sugen på godis idag, det blir nog att gå förbi coop lite senare tror jag. Måste ändå fylla på min telefon, mina gratis sms går ut imorgon. Utan pengar på telefonen + gratis sms är jag nästan handikappad.

24 dagar kvar....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0