Skoter skador

Jag har nyss fått i mig lite käk och nu lyssnar jag på musik. (Volbeat), har ju inte kunnat lyssnat nå på min underbara musik medans vi har varit i stugan.
Men nu har jag fixat mig färdigt iallafall och jag ser ju om jag hinner träffa Ida eller inte, hon har då inte hört av sig än.
Haha, jag har fortranade ont i hela kroppen efter alla skoter skador och det dyker bara upp mer och mer blåmärken. Jag undrar vart alla kommer ifrån?
Men idag har jag fått sova ut, ni förstår inte hur underbart det har varit. När vi har varit i stugan har man blivit väckt av alla som pratar. Så nu är jag utvilad, men fortfarande trött. Kan jag någonsin få vara pigg?



Har ni hört om den trötta grisen....?
.... Som flyttade till England och blev pigg, hahahahhaha!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0