Nyhet

Så sätter man sig vid datorn när det är så fint väder och man borde vara ute, jag gör raka motsatten.
Idag så hade vi prov och första delen för G var kryss frågor, jag tror att det är det lättaste provet jag någonsin har gjort (vad jag kan komma ihåg).
Men en annnan nyhet är att jag fick IG på Idrottsprovet, vad är det med mig och idrott? Vi går verkligen inte ihop.
Men det har varit en underbar dag med mycke sol och skratt, men när jag var och väntade på bussen hem. Så ser jag min dröm bil åka förbi? Jag blev så arg, jag vill ju ha en sån och vara ENSAM om det. Den planen sprack innnan jag ens har hunnit sätta den i bruk, JAG HATAR DIG, du står med på min lista.
Men imorgon så börjar jag 8.15 med Nationella i engelska, PÅ MIN ÄNDA RIKTIGA SOVMORGON! Död åt folket som tar död på mitt humör.
Men jag kan glädja mig av att jag blir 18 på lördag och då blir det SHOPPING!


Kommentarer
sofia

Surt, jag fick också IG på idrottsprovet :P

2009-04-23 @ 20:34:42
URL: http://sfia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0