Går dagen

Kom hem för ett tag sen, ska snart duscha och kanske fixa sig lite om man har ork eller lust. Haha! Går dagen då, den var bra till en början. Vi satt och hade det roligt, spelade spel, snackade skit och lyssnade på musik och smyckade ut rummet så det vart party stämning. Sen gick det som det gick, varför bryr man sig bara om sig själv när man har drukit?
Jag tror inte ens att jag har några roliga bilder på kameran, jag har inte kollat än. Men jag tror faktiskt inte det, isåfall så är tråkigt.
Inte nog med det, så glömde jag Idas present hemma igår. Les jag blev, varken mamma eller pappa kunde komma med den när vi var på Waldorf. Men jag ska ge den till henne idag istället, fast det känns inte lika roligt. Men jag är ju så klantig + att jag var stressad.
Ikväll vet jag inte vad som händer, blir att chilla med girlsen med någon film kanske? Lite mysigt så här en lördags kväll!
Nej, nu fryser jag, det hade inte varit helt fel med en vaaarm skön dusch. Den ropar, hejrråååå!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0