Fattade ingenting

Kom nyss hem, det blev mycke senare än vad jag hade tänkt mig.. Men det blev iallfall att göra ett nytt legg som då kommer om ca. en månad, sen vara på baken och lyssna på en massa jag måste göra för att jag har fyllt 18. Jag fattade ingenting, men jag vet bara att jag ska få ett nytt Visa kort så det blir billigare för mig så jag slipper betala.
Sen fick jag mig ett par röda Converse och lämna in min mobil på lagning för 3dje gången, jag börjar bli ganska less. Tycker faktiskt att dom kan ge mig en ny, men ikket.
Ikväll ska jag plugga hela kvällen, har två stora prov imorgon och jag känner verkligen ingen ork.
Nu, lyssna på musik!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0