Det kan jag lova

Nu var man hemma igen efter ännu en påsk i Åkerholmen, med ett fler tal blåmärken.
Men det har inte blivit lika mycke skoter körade som jag hade hoppats på, eftersom att det har varit så blött på isen så det var läskigt att köra. Det var bara att dra på full gas för att inte anrka skotern.
Sen så har man hunnit med att skotta och gräva fram skotern två gånger, eftersom att Snoris ska alltid utanför språret. Man har också hunnit fara ut ur "pulkan" två gånger och jag kan då lova att jag har ont nu.
Vi har också hittat nya vänner där borta i vildmarken, hahahaha. Nästa påsk blir det att fara på påsk festen (Y)
Vi har också åkt madrass bakom skotern, det är något som jag tyckte var jävligt kult.
Men nu ska jag duscha och packa upp min väska och göra mig fresh så jag kan fara till Softie.
Mamma är så gullig så hon har stor städat mitt rum!

13 dagar kvar...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0