YES!

Nu sitter jag och ser på Scrubs, min ilska har gått över. Men när jag ser mamma imorgon bitti kommer jag säkert bli förbannad igen.
Linn fyller ju år idag, så jag, Lisa och Lina gick över dit och gav hennes present. Haha, jag garvade så jag fick on i magen. Tror vi alla fick det. Haha, men det var bra, då vart jag på lite bättre humör.
Just nu är jag as trött, ska snart duscha sen sova. Lär väl somna i duschen eller nått liknande, fyfan. Är äckligt jävla less på skolan nu alltså, men det är ju snart helg igen och BJÖRN GUSTAFSSON!!!!!!!! Längtar otroligt mycke, nu är de ju bara 3 dagar kvar. YES!
Imorgon har jag jävuls lektionen, helvete å. Hatar den, men nu ska jag se tv igen. God natt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0