Tjej mys med Tacos och film.

Nu sitter jag här och väntar på att bussen ska gå. Gjorde nyss en läxa som ska vara inne idag, jag har skjutit upp det i två veckor ;S Typiskt, så det blev bara nå slarv. Men hoppas det är bra iaf. Men sen när jag kommer till skolan så blir det en redovisning :( Fan jag vill inte, jag blir så jävla nervös. Men tur att det är jag, Ida och Sophie som ska redovisa och det är egentligen inte mycket vi ska redovisa. Men det kommer säkert gå bra, vi ska ju redovisa på Power Point, då är det helt okey.
Ikväll så blire mest troligt party, Ylva fyllde ju år i måndags. Men det ska bli kult om det blir av så klart, och på lördag så blir det tjej mys med Tacos och film. Så det här är en helg som man kan se fram emot, men det ska bli roligt! Men just nu så är jag bara så trött och vill inte gå till skolan. Men men, har ju bara två lektioner så det blir säkert bra! Men nu tänkte jag chilla mina sista 10 min innan bussen går, god morgon!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0