Team work

Nu sitter jag här, är dö trött. Vaknade för 15 min sen, håller på att somna sittandes. Grymt jobbigt med skola idag, + 2 dagar till.
Igår så hade jag varm kök, det var typ roligt. Vi fick laga soppa. Ida och jag vilket team work, den blev riktigt soppig ska jag bara tala om. Haha, men var ju som väldig snygg i sina kock kläder och den snygga nät mössan. Men jag hade tänkt att byta val åallt, tur att jag inte gjorde de då. För det var fan kult! Sen så for jag och Ylva till Storheden, hon köpte lite grejer sen så for vi till Max och käka. (fan jag synda) Haha, sen efter det så tog vi bussen in till stan och tränade, härligt det var! Det är så skönt att träna, fast jobbigt på samma gång.
Jag följde Lisa sen på Coop, så pratade vi om hennes Sthlms resa, och deras tävlingar dom hadde, det var trevligt. (som alltid) Men nu är jag så jävla trött så jag ser typ suddigt, så jag ska gå upp och käka frulle. God morgon!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0