Spännande

Idag hade jag bara två lektioner, Engelska A och Näthandel B. Nog för att Engelskan var frivlligt så var de ganska så värt att gå dit så man slapp göra de hemma. Men vi har glosor till torsdag, så de blir nog att plugga in dom. Det är den ända läxan vi har fått hitills. Fan va skönt!
När jag kom hem efter skolan käkade jag och såg Torsk på Tallin, haha. Fan va dålig film, amatörfilm. Men såna tycker jag är roliga, haha + att Robert Gustafsson var med. Då blev allt mycke roligare, haha. Men sen så skulle jag bara vila i typ 30 min sen fara till Lisa. Jo, tjena! Jag somnade ju såklart och vaknade kl 3, först då gick jag hem till henne. Skulle egentligen farit dit vid 1. Haha, men jag är fan fortfranade trött. Men som tur är så börjar jag 12.10 imorgon, så då gör de ingenting om jag somnar lite senare ikväll, så har jag ju då bara 2 lektioner igen. Härligt!
Nu sitter jag och väntar på att mamma ska komma hem så jag får mig lite mat i magen, sen ska jag cykla till Ylva så ska vi se på Prison break, yes! Spännande det kommer att vara, så får man ju se en snygging också. Underbart, men nu ska jag glo på tv. God dagens!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0