(Som vanligt)

Sitter och lyssnar på musik (som vanligt) och väntar på att Ylva ska ringa så vi ska gå runt sjön :) Härligt som fan, och snart blir det att börja träna. Skönt som fan att börja röra på sig, haha.
Igår när jag och Ylva skulle gå runt sjön så ringde vi Softie åså möttes vi vid Skogsvallen, så fick vi för oss att vi skulle springa runt  "planen" för att se hur långt vi orkade. Haha, men turen var väl den att vi orkade. Men det var iaf jävligt jobbigt med min kondis. Haha, men den ska bli bättre!
Idag på NK;n så berättade våran lärare om Cern projektet som dom ska ha i Tyskland. Att dom ska göra en ny Big bang för att se hur jorden kom till. Och det finns chans att det kommer ett svart hål och slukar hela jorden. Så jag är ganska rädd, men tror egentligen att de inte är nått att oroa sig för. Men men.
Nu ska jag gå runt sjön, god kväll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0