Pigg

Nu har jag min älskade sov morgon, det är så härligt. Men jag vaknade dock en halv timme före klockan ringde, men jag var pigg så de gör inte mig något. Men bara helt skönt att få sova ut, och sen i skolan har jag bara två lektioner. Sen så far jag med Ylva och tränar. Sen ska jag väl hem, Jack fyller 14 år. (FJORTIS) Haha, ja sen vet jag inte vad som händer, ska iaf vara med Linn.
Jag har inte orkat skriva i min blogg, jag har inte varit så på att göra de. Men nu skriver jag, men egentligen så är de inget värt ens (som vanligt) Men jag har iaf träningsvärk fortfranade när jag gör vissa rörelser. Haha, jag och Ylva var och tränade i onsdags. Men de går väl över idag när vi tränar hoppas jag, jobbigt annars om de bara blir värre. Haha, men nu ska jag äta mamma har gjort mig en god omelett till frukost/lunch. Så ha en bra dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0