På tal om

Finns absolut ingenting att se på tv, börjar bli ganska less på de. Men det var dock två bra program nyss, Hål i väggen och Stor i Japan. Men nu finns det inge bra att se. Funderar på att se på Dude, where is my car. Haha, rolig film.
Idag så har jag och Ylva tränat, härligt det var. Har köpt ett gym kort nu, så nu blir det att träna 3 ggr i veckan + några lång prommenader. Härligt som fan!
Imorgon ska jag till Ylva, hon fyller ju år. Grattis i förskott. Hihi, sen vet jag inte vad som händer, juste. Måste plugga, har prov i varm kök på tisdag, jobbigt de lät. Kanske börjar plugga lite redan nu (om jag ids) jobbigt med ännu en skol vecka till, längtar bara tills de blir lov. Men det är ju snart, och på tal om snart. BJÖRN GUSTAFSSON!!!!! men nu tänkte jag se på film, god natt!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0