Kopp kaffe

Kom hem för ett tag sen, och nu är jag svin trött och hungrig. Vill bara att mamma ska komma hem så hon kan göra mat åt mig. Senare ikväll ska jag gå till Ylva så vi kan se PB, spännande att se vad som händer.
Idag så hade jag sovmorgon till 11.40 så jag bjöd över Sophie på en kopp Kaffe innan vi skulle fara till skolan, så det var trevligt och sitta och snacka i kylan med en varm kopp kaffe och en go cigg. Sen sista lektionen hade jag och Ida varm kök så då fick vi as snygga kläder (eller så inte) typ en vit rock, vita träskor och vitt hårnät. Haha, vi kommer att vara så snygga med vår nya outfit, haha. Men idag så verkade de lite mer intressant faktiskt, lärarn var inte lika förbannad. Så jag tror att de faktiskt kommer att bli ganska kult, men vi fick dock en läxa. Men de får jag göra typ på måndag eller nått! För jag har Engelska glosor till på torsdag som jag måste plugga in ikväll och imorgon. Men nu ska jag se That '70s show, god dagens!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0