Gammla minnen <3

Haha, började läsa min "blogg" på lunarstorm. Var bara tvungen att kopiera hit dom, så jag kan ta bort dom därifrån sen. Haha, saknar den tiden alltså!

nog äre!
Lör 11 nov 2006 16:57 (Uppdaterad Lör 11 nov 2006 17:02)

ojoj, vilken dag igår asså. sophie min älskling fyllde ju år :) hoppas att du hade de kul gumman :) <3 hahaha, lova att använda presenten du fick av oss ;) ajja, men men. de var ändå ganska kult igår i början iaf men sen gick allting snett ;s fattar inte, ajjaa. jag har iaf asa ont i huvet nu :S de bara spränger, är as rök sugen å cola sugen. fast jag har drukitgt hur mtk cola som hellst ;s haha, fan va ont jag har i mitt knä :s hahaha, ont göre som in i helvete, har ett blåmärke där iaf ;P de kanske var du som drog en old style ;) hahhaha, de vare säkert. aajjaaaa, ikv blir å ta de lungt hahaha, orkar fan inte göra nånting specc ikv ;P ajja, men de allting löser sig på ett eller annat sätt! ;)

när du dricker tänker du bara på dig själv, de är bara du som existerar. du tänker inte förens du har gjort nånitng, fattar inte hur jag kan låta dig dricka. jag vet att de här inte kmr sluta så bra..... jag bryr mig bara om dig, men du förstår inte de,. jag fattar inte hur jag orkar. jag fattar värkligen inte! men vad gör man inte för sin bästa vän? jaa, man gör värkligen allt. men igår ;/ vet ej vad som hände allt gick snett, jag tände till på de som hände för jag vet hur de kmr att sluta. men orkar inte skriva nåmera! cyyyyaaa bitches ;)

i looooooooooooooove my chicks! <3



hahaha ;)
Ons 15 nov 2006 22:26 (Uppdaterad Ons 15 nov 2006 22:27)

hallådär, kom nyss hem ;p har varit hos carro å bastat å kult hade vi ;) vi satt å planera en massa :D ahhaha,vi ser ju om de kmr att hända ;) vojvoj, kult de var åre ;pp haha, dansen där är så jävla BÄÄÄÄÄST! kmr aldrig sluta garva åt de! ;) men men, imorron måste jag göra matte omprovet ;s haha, men vi fixar de amanda ;) hoohho, jag börjar ta skolan på allvar nu =) bra jag känner mig, har gjort två hemprov på två dagar :) nog för att de är skit lätt när man får ha boken å allt. hahaha, men jag måste brodera oxå :S så jag får vg i slöjd :) men de där löser sig. i helgen blire å ta de lungt. haha, eller vi ser ju =) joooo, jag måste hahahha, ajja, men nu orkar jag inte skriva nåmera. pusssssheeeeeeeey!

BOB SINCLAIR - ROCK THIS PARTY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! bääääst =)

i looooooooooooooooove my chicks <3
du kmr alltid vara min bästa vän vad som änn händer! -v-


:-* !!!!!
Lör 2 dec 2006 19:22

sliiiiiiiitex idag eller vaad? ;D haha, fan va jobbigt :P mår typ fortfarande illa! jaa, igår vart de lite kaooous, åå inte lite häller. jaja, sen när vi hade fixat de där så drog vi till stan å fick ännu mer damp. sen så for jag ylle å ellinor till tuna till mange åså var den en massa trevligt folk där =) å sen så kom lucia å liggy mina babes ;) jaooo, sen kom jenkiz å julia dit å sen kom sophie å carro osv. osv. fett najs =) men sen blev de inte så najs nåmer. HAHAHAH! dåligt jag mådde ;P jag ylle å lucia gick fan å sov på ballen :) chillt de var, HAHHAHA! ajja, men idag blire å ta de lungt. ska väl vara med ylle å ellinor! min morbor å min lillkusin är här idag :) sweeeeet, länge sen man träffa henne ;p jaooo, men sånnt är livet! nu chillar jag bara ska typ fara till ylle snart........ jabraheeeeeeeeeeeeeeeeeeey!

- I LOOOOOOOOOOVE MY CHIIIIIIIIIICKS (;



2007 :)
Mån 1 jan 2007 21:20 (Uppdaterad Tis 2 jan 2007 04:39)

ja, nu var de 2007, de ska bli de bästa året :) de måste de bli, haha. jaa igår så hade man ju fett kult :) först for jag å carro hem till henne å började dricka, sen kom ida :P så var hon oxå med oss, sen kom sofftie :P åså tog hon sig nån cider, aaoo ;) sen så kom sophie så fick hon säg öl å groggar ;D haha, åså fixade vi håret åså :) fett fint de blev, men iaf. då var vi hemma hos carro å chillade, sen när alla blev fulla så gittade vi in till stan ;P haha, jag å carro ramlade så jag skrapade upp mitt knä så mina ny jeans gick sönder ;( åså var vi där tidigare än planerat. haha, då tog vi bussen till tuna :) åså gick till mange åså var de en massa roligt folk där ;P sen så tog vi bussen in till stan, åså vare ett jävla liv på bussen. skämde inte ut mig lite hlr. hahahha, men de skiter jag i :) hade iaf kult, jaa sen så var vi inne istan åså kollade vi på raketerna å träffade en massa roligt folk :) sen blev klockan mkt. då vare bara att gitta hem, jaap. då fick man skjus hem åre, sen så somnade jag kanske vid 4 ;P å så vaknade jag vid 2 kanske, hahah! aa :P sen så var jag med ida å sophie :) jaapp, sen for ida hem åså for vi in till stan å köpte cirre :) å nu är vi här å sophie blir sms bombad! hahaha, :P jaa, hon ska sova här åde :) vi ska väll kolla på film snart å chilla, men vi slynas å horas! jaaapusssheeey!

halllaaa, nu är jag med sophie ;D vi ska typ vaka, å snart börjar disney channel då blire å nöta :D sen duscha å sen typ ut å göra nånting :D hahahha, vi ska typ dra ut asa tidigt, men nu ska jag inte skriva nåmer för sophie säger att ingen kmr att läsa de då ;P ja bra heeeeeeeeeyy! ;)

- jag älskar mina vänner mest av allt! <3 ;)
sööötis! =)



trevligt! :)
Sön 7 jan 2007 21:41

haalllaaa, kult lov åde :) fan va kul jag hade på brass, ojoj! de måste vi göra om bryyydar ;) HAHAHAHAHH, fyyfan va kult vi hade hos "simon" vojvoj, har inte haft så kult på typ länge! men men, igår gjorde jag inte mkt. träffade matte på en rök åså gick vi till ylle åså var hon med ida ;D å sen så kom bia å ellinor åså kom sophie å liggy åså var vi där å chillade, kollade på film åsånnt :) sen så for jag å matte å träffade klara, åså kom ylle åså for vi till matte å chillade å kollade på film åsånnt! sen träffade vi helle på en rök :) sen så gick jag å ylle hem till henne. åså kollade jag på tv åsånnt medans hon snarkade ;) HHAHAHA! söt gumman min, jaaa. idag så kom jag hem kanske vid 5 åså städade jag å duschade ;D sen kom sophie å ida :) åså for sophie till carro åså for jag å ida till amanda ;P å nu sitter jag här. å funderar på om jag värkligen ids gå till skolan imorron! jag tror fan inte de ;D jag tror jag skiter i de å sover ist. HAHHAAH! låter som en jävlart bra ide asså ;P men men, nu orkar jag inte skriva nåmera! jaaaabraheeey...

jag älskar mina vänner mest, ni vet vilka ni är <3
.... so sweet so beautiful! (:



välkommen....
Tis 16 jan 2007 18:41

....till Luleå!

sveriges mest äckligaste håla. här tänker alla på sig själva och är snåla. här sitter alkisarna överallt och samlar burkar, och här är det fan ingen brist på turkar. om du vill komma härifrån fläckfri så måste du vara smart. så fort du öppnar munnen sprids ett rykte med vindens fart. här är det lätt att vara slampa, det räcker med att vara tjej.
du behöver bara titta på en kille och säga 'hej'.



true.... där satt den ;) haha, idag har man inte gjort nå, bara sovit åde. orkade inte gå till skolan. i helgen hände de inte så mkt. på fredagen så for vi till tuna en sväng :) sen till stan, sen hertsön å där blev de ett jävla liv :D hahaha, kult ändå när man tänker efter. å sen for vi till bv en sväng ;D å var med nåra åså. å på lördagen var jag med sofftie åså sov jag där åde ;D åså hade vi trevligt, chillade mest åde! sen så på söndagen så solade/bastade jag å ylle :) de var fett najs. de måste vi göra om, för jag ska bli brun som satan ;) hahah, jag ylle å sophie igår, kult de var! kmr ni ihåg våran hemlis? haha, 15/01-08 måste de vara gjort ;) hahahah, roligt man kan ha åde. ojoj, de där fixar vi bryyyydar! men nu finns de inte så mkt mer att skriva. jaaaabraheeey! =)

ylle, du är mitt allt! och ni andra, ni vet vilka ni är :) jag älskar er oxå! <3
.... du är typ sööt! (;


Hahaha, va roligt de var att läsa. Skrattar som fan, hoppas ni (mina vänner) också tycker att de var roligt, och väcka lite gammla minnen :) För själv så tycker jag att det var underbart roligt att få sig ett gott skratt :)


Kommentarer
Ida

Hahaha, jaa de var roligt. Jag minns :)

2008-09-04 @ 21:38:25
URL: http://iiidan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0