Fast.

Kom nyss hem, har varit hos Ylva. Gumman fyllde ju 17 år idag. (stor flicka) Haha.
När jag satt och käkade kom jag på, jag kanske måste köpa nått till henne? Då fick jag pengar av mamma så skjusade pappa mig in till stan och då köpte jag ett jätte gulligt kort till henne och en USB koppvärmare. Sen gick jag hem till Softie och tog en rök med henne och slog in min fina present (är mycket stolt) Det var en mycket bra present (dock 3 år försenad) haha.  Sen så spelade vi Guitar Hero i några timmar, man blir som fast. Kan inte sluta spela bara sådär, Haha. Men måste ha en orsak till att sluta, annars går det typ inte. Haha, i skolan så satt jag, Ida och Sophie och snackade om vad som händer till helgen. Så drog jag en bra kommentar: Då kom vi på att den ända utlösningen är att.... Hahaha, fan va vi skratta, själv så tycker jag att den är värd en guld stjärna! Haha..

Jag gör mycke "()" sånna för att Ylva tycker att de är så himmla roligt =) It´s for you!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0