Bye bye

Är svin trött (som vanligt) och jag börjar bli jävligt less på att vara trött hela tiden. Jag är därimot också less på Lule som fan, vill bara flytta. Men måste vänta två år, de känns så jävla länge. Som evigheternas evighet, allt är så jävla tråkigt. Och jag fattar inte hur det kan ha blivit som det har blivit, men jag får väl hoppas för mitt eget bästa att tiden går fort. Då blire bye bye Lule, å gud vad jag längtar!
Igår så var jag med Softie typ till 8 nångång, vi käkade Sushi och sen for vi hem till henne och pratade i flera timmar. Men det var ju så trevligt, så de blev att vi var längre än planerat. Haha! Men sedan så for jag hem till Lisa så fick hon visa upp sina tävlings danser och hennes klänning som hon har fixat till och det var jätte fint. Sen så började vi spela Crash, i flera timmar. Sen kom jag hem vid 1,2? Och då såg jag och Jack på Blind dating, den är så rolig. Haha, sen så somnade jag. Och idag vet jag inte vad som händer, de snackas om en prommis?
Film och musik, finns de nå bättre? Nej, vi skulle inte tro de. Det är så underbart att slå på en bra film och sitta och garva eller se en skräckis och bli "rädd". Musiken, åh. Den är underbar, det är så jävla härligt och slå på bra låtar och höja ljudet och inte tänka på något.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0