Allt vände lika fort

Kom nyss hem, är vrål hungrig.
Idag har de varit en jobbig skoldag, med massa hål och tråkiga lektioner. Fyfan va less, sen hade vi bara provet på matlagning så då fick man gå. Hade ju med mig kläder åallt + att jag kunde inte ett skit på provet. Jag suger! Sen efter de så for jag och Ylva och tränade, härligt men jobbigt. Sen for jag på stan med mamma, jag fick; Träningsbyxor, tröja, träningsbh, vattenflaska, läpstift, hårinpacking, och nå volym grejer. Kult att få shoppa lite, men sen efter de så vände allt roligt lika fort. Mamma hittade 50 spänn, jag såg den faktiskt först... (eller kanske inte) Men ändå, så var hon så snål att hon tog den, och skyllde på att pappa fyllde på min mobil igår. Sen så frågade jag hur mycke pengar jag har på mitt spar konto som jag får öppna när jag typ är 18. När hon sa de trodde jag att jag skulle explodera!!! Dom pengarna hade jag fan kunna spara in själv med mitt kassa jävla studiebidrag, mamma suger. Fan jag trodde ju att jag skulle kunna har råd att leva själv ett tag i en lägenhet innan jag hade fått jobb. MEN SUG PÅ DEN JÄVLA PLANERINGEN! Fan häller, men dom pengarna kommer jag ingenstans med. Nu är jag iaf jävligt less och irriterad och hungrig. Vet ej hur den här dagen kommer att sluta...



Kommentarer
Ida

Haha va rolig du är!

2008-09-30 @ 22:06:51
URL: http://iiidan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0