Vänta

Jag är grymt trött, det blev så himla sent igår. Jag, Ylva, Sophie, Ida, Amanda och Johanna var på Roasters igår och fika, sen for vi hem till mig. Sen for jag Ylva och Ida till Starre och köpte vurre, hahaha. Sen gick vi tillbaka till mig, så somna jag och Ida typ inte förens strax efter 5. Så jag sov till typ halv 3,  jobbigt känns det som. Och sen upptäckte jag att det är ju fan torsdag idag, och lovet är snart slut. Jag kan inte fatta de, de har gått så jävla fort. Ännu mer skola på måndag, och nästa lov är då Jullovet, jag längtar faktiskt redan. Det känns hemskt och gå runt och vänta på att de ska bli lov innan lovet ens har slutat.
Men idag finns de ingenting att göra, ska iaf fara och träna med Ylva. Men nu ska jag glo mer tv, god dagens!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0