Lite väl trött känner jag

Genaration fett måste nog vara de äckligaste programet. Ursch, men de får mig att må bra iaf. Tänker "jag ser då inte ut som dom, ser mycke bättre ut" haha, då blir jag glad!! Imorgon, föreläsning på Universitetet, sen Romeo och Julia. Rolig dag som fan.
Ikväll så kom Lina och Lisa förbi, vi snackade och hade roligt som vanligt. Och det blev att locka mitt hår, det är grymt jobbigt att göra de. Men bra resultat, tänkte lägga in lite bilder. Sen tog jag och min syster en längre rp :)

      
   

Min dator är as seg, det har tagit mig c. 30 min att ladda upp dom här bilderna. Helt sjukt, vet inte vad jag ska ta mig till. Är sugen på att slänga ut datorn och sedan köra över den med min snygga bike. Hahaha, sen kanske hoppa på den med min hoppstylta! Haha, nu är jag lite väl trött känner jag, så nu ska jag se Scrubs sedan blir det att sova. God natt!


Kommentarer
lina

haha fan va kul =P haha de är ju fan jag =p

2008-11-21 @ 20:32:22
URL: http://lajnissvarld.blogg,se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0